Ocena kakovosti in Google oglaševanje
Če oglašujete na Googlu ste verjetno že slišali za pojem ocena kakovosti, v angleščini Quality score. Gre za izjemno pomemben faktor, pri določanju cene na klik in pozicije oglasa ter ponazarja relevantnost. Merimo ga z lestvico od 1 do 10, pri čemer je ocena kakovosti 10/10 najvišja in 1/10 najnižja. Z drugimi besedami, če je ocena kakovosti vaše ključne besede, 10/10 se bo to poznalo tako pri ceni na klik kot tudi oglaševalski poziciji za to ključno besedo, saj Google bolj relevantne zadetke z boljšo oceno kakovosti nagradi z nižjo ceno na klik in višjo pozicijo oglasa. Na ta način vas bo Google oglaševanje stalo manj. To za vas pomeni, da vas bo tudi kupec stal manj, kar pa je poanta učinkovitega oglaševanja na Googlu.
Iz Googlove perspektive ocena kakovosti torej predstavlja relevantnost oglasov iskalni poizvedbi. Ker je Google najbolj priljubljen iskalnik in ker hoče to tudi ostati mu ocena kakovosti pomaga, da iskalci ob vpisu določene poizvedbe vidijo samo relevantne oglase. Če na stvar pogledamo skozi oči oglaševalca pa je ocena kakovosti pomembna iz večih razlogov. Ta metrika namreč pokaže ali je ključna beseda sploh dosti relevantna, da lahko proži oglase na Googlovem iskalnem omrežju. Ključne besede s prenizko oceno kakovost namreč zaradi prenizke relevantnosti sploh ne morejo prožiti oglasov. Prav tako ocena kakovosti skupaj s ponudbo za klik določa rank oglasa. To je zelo pomembno, sploh za oglaševalce z nižjimi oglaševalskimi proračuni pri katerih je resnično pomembno, da je ocena kakovosti čimboljša. Formula za rank oglasa na Googlovem iskalnem omrežju je
Rank oglasa = CPC ponudba x ocena kakovosti
In ker je ocena kakovosti tako pomembna pri razvrščanju oglasov je potrebno v njeno izboljšanje vložiti veliko dela skozi optimizacijo kampanje. Z dobro optimizacijo si lahko izboljšate oceno kakovosti in zagotovite, da je vaš oglas prikazan na višji poziciji kot oglas konkurence pa čeprav oni za klik ponujajo več denarja.
Poznamo več nivojev ocene kakovosti. Ločimo oceno kakovosti na nivojih računa, oglasne skupine, ključne besede, oglasa, vstopne strani, prikaznega omrežja in oceno kakovosti za mobilne naprave. Vsak od teh nivojev ima svojo lestvico od 1 do 10 in idealno bi bilo doseči vrednost 10/10 oziroma čim višjo vrednost na tej lestvici za vsakega od nivojev, ter doseči večjo relevantnost, ključnih besed, oglasov in celotnega oglaševalskega računa pristajalnim stranem oglaševanega spletnega mesta.
To dosežete z izborom relevantnih ključnih besed, z mamljivimi oglasi, pravilno strukturo oglaševalskega računa, ustreznimi ter kvalitetnimi pristajalnimi stranmi in redno optimizacijo kampanje.
Pri Googlu je torej na prvem mestu relevantnost, v agenciji iMarketing pa zadovoljni naročniki. V primeru, da si to želite postati tudi nam pošljite neobvezujoče povpraševanje in z veseljem vam bomo pomagali.